Zlaté české hity

Zlaté hity
Zlaté hity

Hlavní idea / Logo / Jednotný vizuální styl / Design / Sazba

Zlaté české hity? To je pořádné retro. A retro se promítá i do vizuálního stylu galakoncertu Zlaté české hity. Ústředním motivem je gramodeska, dojem „zlatých šedesátých“ umocňuje využití typického symbolu – květiny. Květem je gramodeska a stonkem držák jehly. Ztlumená barevnost a font písma Cyclop z 20. let nás přenesou v čase zpět.

Klient: Carmel Art Management
Rozsah projektu: hlavní idea, billboardy, plakáty A2, A3, A5, polep auta, pozvánky, VIP vstupenky, inzeráty, citylighty, exteriérové bannery, flash animace pro portál Ticketpro a exteriérové obrazovky atd.

Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Zlaté hity
Předchozí projekt
Všechny projekty
Následující projekt